نوشته ارسالی از آقای احمدبابا آسارانی

فارسینج

فارسینج مرکز دهستان پارسینه در دشتی زیبا فی مابین شهرهای اسدآباد ، صحنه و سنقر کلیایی واقع می باشد.

روستای اصلی در سال 1336 تخریب و روستای جدید با اسلوب جدید شهری در محلی مناسب دایر شده است.
چشمه های فراوانی در منطقه و جود دارد و یکی از سرشاخه های گاماسیاب از همان جا سرچشمه می گیرد.
رشته کوه مشهور دالاخانی در نزدیکی این روستا واقع است.
متاسفانه در عکس هوایی گوگل ارث از منطقه ، خود فارسینج در زیر لکه ای ابر واقع شده است و قابل رویت نیست و درج نام لاتین فارسیخ ذکر شده است.
نظرات 2 + ارسال نظر
حمید نجف پور سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:41

سلام من بچه فارسینج نیستم ولی عاشق فارسینجم چون همیشه 3ماه تابستون اونجا بودم واگر یه روزی بازنشسته بشم میام اونجا زندگی میکنم وهمیشه با خاطرات اونجا زندگی میکنم اسم پدربزرگمم میرزاعلی نجف پور که از قدیمیای اونجاست وهمه بهش احترام میذارن فکر میکنم که هیجای دنیا به قشنگیه اون منطقه نیست ومن الان 33سالمه وبعضی وقتا که یاد اون موقعهایی که با بچه ها میرفتیم چم حبیب ماهیگیری دیوونه میشم امیدوترم که مردمش همیشه درکنارهم روزهای خوبیروداشته باشن

[ بدون نام ] یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 19:04

هیچکی اینجا به میرزا علی نجف پور احترام نمیزاره تو هم نمیخواد بیای ما خودمون نان نیست بخوریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد