مسجد

مسجد فارسینج

مسجد فارسینج به همت حاج احمد رنجبر در حال بازسازی و ساخت می باشد که خداوند اجرش دهد.

نظرات 11 + ارسال نظر
علیرضا مرادی حریت شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:50

انما یعمر مساجد الله من آمن بالله و الیوم الاخر (توبه/ 18)
همانا مساجد خدا را کسانى تعمیر مى کنند که به خدا و روز قیامت ایمان داشته باشند.
خداوند انشاءا... در دنیا و آخرت جزای خیر عنایت فرماید.
دلم برای اذان موذنین فارسینج ( حاج امید - مشهدی ابوالحسن- حبیب - کریم و...)تنگ شده .

وحید چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:57 http://vahdhadian.blogfa.com

خدا خیرش بده ولی بجاش بیمارستان میساخت ایمانش فککنم قویتر میبود

وحید چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:58 http://vahidhadian.blogfa.com

خدا خیرش بده ولی فارسینج به یه بیمارستان محتاج بود تا مسجد

متعصب پارسینه چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:53

سلام
خداوند به ایشان اجر خیر بدهد و ایشان را به بهشت کناد...
اما به نظر بنده برای جوانان پارسینه یک کارخانه می ساخت بهتر بود چون جوانان ما در اثر بیکاری به راههای دیگر کشیده شده اند و اواره ی شهر غربت شده اند چرا کسی به فکر جوانان پارسینه نیست؟؟؟؟؟؟؟
در حالی که میشد همین جوانان را در همین منطقه و کنار پدر و مادرشان به کار مشغول کرد و سر و سامان گرفت...
اما متاسفانه کو گوش شنوا؟؟؟؟
واقعا پارسینه و جوانانش دارند به انحراف کشیده می شوند توروخدا یه فکری برایشان بکنید البته شما نه اینو نوشتم امیدوارم چند تا از مسیولین و خیرین ببینند...
بچه ها پارسینه خیلی باغیرت و با عرضه هستند و همانند ندارند در دنیا اگر خوب پرورش داده شوند...............
با تشکر

علیرضا مرادی حریت دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 17:32

با سلام و عرض ادب واحترام ؛ ساخت مسجد امر بسیار نیکویی است و شکی در آن نیست ولی بنده نیز با نظر دوست خوبمان(متعصب پارسینه) موافقم . چرا که امام جعفر صادق (ع) میفرماید اللهم انی اعوذ بک من الفقر یعنی خداوندا من از شر فقر به تو پناه میبرم و در جایی دیگر این امام همام میفرماید (( کاد الفقر ان یکونو کفرا)) یعنی هر لحظه ممکن است فقر منجر به کفر شود . پس از فرمایشات گوهر بار امام میتوان دریافت که اول فقر زدایی بعد ساخت مسجد . فارسینج جوانان مستعد زیاد دارد فقط کافی است شرایط کار برایشان فراهم شود . به امید آبادانی

واحد سلیمی پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:17

خدمت شما عرض سلام و خسته نباشید دارم.با تشکر از مطالبی که در این سایت درج نموده اید،لطفا خواهش می شوددر خصوص آداب ورسوم قدیم این روستا و همچنین مطالب علمی مستند و تاریخی وعکس های قدیمی مربوط به این روستا اهتمام بیشتری از خود نشان دهید(با ذکر منابع)

یه فارسینجی سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 21:46

سلام با تشکر از خیر فارسینج
من با نظرات دوستان بالا موافق نیستم منم فارسینجی هستم
شما که می گید جوانا با غیرت و با عرضه هستند . خداوند هم تن سالم به همه داده . پس باید غیرتمندانه کار کنند و وارد راههای دیگه نشن . کی به داد جوانای فارسینج برسه؟! خب معلومه خودشان باید به داد خودشان برسند باید به خودشان نگاه کنن ببینن کجای دنیا جا دارن چقدر می تونن مفید باشن نه مضر .متاسفانه بیش از جوانا خانواده های اونا مقصرن نه کسی دیگه .
حرفام تند نیست چون دارم می بینم .فقر رو خودمون دعوت کردیم به خونه هامون .که داره به کفر کشیده می شه
فکر کنید. به جوونا فکر کنید.خداوند می فرماید من سرنوشت قومی را عوض نمی کنم مگه خود آن قوم بخواهند

سالار یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 19:02

خدا نکنه جوونای فارسینج دو هزار تو جیبشون باشه . خودتون فکر کنید گروه گول آو برن تو کارخونه استخدام بشن . وای وای وای خدا اون روزو نیاره

حسین ا ندیشه دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:09

با سلام واحترام خدمت همشهریان وباتشکر از خیر فارسینجی .. انشاالله در آینده ای نچندان دور خیر دیگری پیدا بشود:واین بار کارخانه ای بسازد وهمه جوانان مشغول بکار شوند .به امید ان روز

عباس مرادی چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:04

باسلام :از همشهری گرامی که در ساخت ساز چنین بنای عظیمی تلاش نموده اند کمال تشکر را دارم.

علی دوستی خطیب شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 15:50

ا سلام وعرض ادب واحترام خدمت همه فارسینجی های بزرکوار من اهل روستای چشمه سنگی ام ارادت ویژهای هم خدمت همه شما دوستان دارم جون مردم این دیار مردم زحمت کش وتلاشگری داره اعتقاد من اینه که فقط کارخانه نیست که میتونه مشکل بیکاری رو حل کنه شاید یک فکر کارافرینانه همراه با پشتکار وهمدلی وتوجه به نخبگان محلی در کنار سرمایگذاران بخش خصوصی بتونه یک راه کار خوبی رو پیش پای مردم بزاره . با تشکر فراوان ازمطالب بسیار جالب شما ووبلاگ بسیار خوبتان روزگار خوبی برای شما ارزو مندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد