تصاویری از طبیعت بهار فارسینج

تصاویر زیر از دوست عزیز زکریا میرزایی




نظرات 16 + ارسال نظر
علیرضا مرادی حریت دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:34

با سلام و عرض ادب و احترام
تصاویر ارسالی آقای ذکریا میرزایی بسیار زیبا و دلنشین است بنده از خط زیبای ایشان زیاد شنیده بودم ولی نمی دانستم به این قشنگی هم عکاسی میکنند !
خدا میداند با دیدن تصاویر دلم خیلی هوای فارسینج کرد . به قول یکی از آشنایان (ن -م ) فرموده بود اگر از من بپرسند بهشت کجاست میگویم یک گوشه اش فارسینج است. همیشه آباد باشی و سر بلند ای دیار خوبان ای فارسینج و ای پاره ی سینه .

میثم میرزایی تبار دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:56 http://www.adlpanah.blogfa.com/

سلام
سلامی به استواری و ابهت نخودچال، به سبزی نظرکرده، به طراوت کینی دریژه، به گرمی خوره تاو، به تواضع سپلاله، به سکوت آوای خوار
خدمت تمامی فارسینجی های عزیز در هر نقطه ایران
به امید بازگشت به وطن همیشه جاودان فارسینج

مریم ذوالفقاری سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 18:22

با سلام من زاده ی شهر سنقر هستم اما سالهای طولانی از آنجا خارج شدم در کودکی به پارسینه رفته ام و طبیعت زیبای آن را می شناسم از شما سپاسکذارم که عکسهایتان کودکی مرا زنده کرد

شاپور شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:14

سلام مجدد اموزا گیان فره قشنگه

دوست آقا شاپور پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:24

آقا شاپور سلام » ماشاء ا... خیلی فعالی هر جا میریم نظر گذاشتی تو وبلاگ کیو یوسفی هم اسمت بود دمت گرم » خواستم بگم اون (( آموزایی)) که نوشتی ریشه اش از عمو زاده میاد پس باید این طوری بنویسی عاموزا خیلی با حالی قصد جسارت نداشتم . آقای شرفی از پارسینه چه خبر خدا وکیلی خیلی دلم برای فارسینج تنگ شده

شاپور یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 17:47

سلام با تشکر از شما

شاپور یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 17:58

باسلام و احترام خدمت رفیق قدیمی داش ممد و عاموزای عزیز عکس فصل بهار اتون یاعلی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 19:52

این شاهپور پسر داسوزه س

نه پسر داسوزه نیست اسمش صادق

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 19:48

کدوم صادق ؟؟؟ پسر صحراب عظیمی

نه

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:27

پس این کدوم صادقه ؟؟؟؟ اعصاب ندارم

زکریا یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 20:41

با تشکر از همه شما : زکریا

زکریا میرزائی تبار دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:51

ازهمه شما که به عکسهای بنده نظر دادید کمال تشکر دارم .
انشالله درآینده ای نزدیک میتونید به این آدرس مراجعه کنید : akasi2012.blogfa.com

فرهاد چم چم شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 00:41

متشکر جالب بود

زاده ی فارسینج چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 00:09

سلام وعرض خسته نباشیدخدمت هموطنانم من تازه این سایتوپیدا کردم وبرای من به مثتاق روزنه امیده! میگن کجاخوش است آنجاکه دل خوش است اما من قبول ندارم هیچ جاخوش نیست جزخونه ووطن آدم بااینکه الان دورازفارسینجم اماهمیشه قلبم بایادوخاطرات شمامیزنه امیدوارم باپیشرفت روزبه روزفارسینج دلهاوآداب ورسوم مردمان خونگرم آن دیارتحریف نشه.............آرزوی هرآنچه خوب است رابرایتان دارم......یاعلی مدد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:38

خیلی زیبا بود ایول اقای میرزایی.از طرف تمام بروبچ کیان شهر ودبیرستان ثانی

مسیب اسدآباد دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 00:07 http://mosaib625@chmail.ir

خوب بود کمی بیشتر عکس بارگذاری کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد